Jak se zbavit nadýmání?

Jídlo


Jezte potraviny, které nezpůsobují plynatost. Polykejte menší sousta, jezte pomalu a jídlo více přežvýkejte, abyste jej polykali s co nejmenším obsahem vzduchu.


Pití


Pijte nesycené, nealkoholické nápoje (nejlépe) vodu. Kromě toho, že vás tyto nápoje nebudou nadýmat, tak také ušetříte své zuby a vyhnete se jiným zdravotním komplikacím.


Žádné kouření


Nekuřte. Zabráníte tak především zavzdušňování a toxikaci svého organismu.

 

Pohyb


Dělejte časté procházky třeba do přírody, při kterých jednak svému tělu dopřejete pohyb a také se při nich psychicky uvolníte.

 

Psychická pohoda


Zachovejte si pohodu a klidný režim. V případě stresu si vyzkoušejte některou radu psychologa v předchozí kapitole. Snažte se co nejvíce pohybovat v příjemném prostředí a pokud možno mezi příjemnými lidmi.¨

 

Probiotika a draslík


Užívejte doporučené dávky probiotik a surovin s obsahem draslíku.

 

Deodorační prádlo


Možná to pro vás bude novinka, ale pro bezpečný a klidný pocit, noste deodorační spodní prádlo. Toto prádlo vám zaručí klidný pocit a sebejistotu, protože víte, že se vám v případě nějaké střevní nehody nepřihodí žádná společenská nepříjemnost a budete vždy v bezpečí.

 

Další důležité rady

 

Je velmi důležité také dbát na pravidelné vyprazdňování stolice. Chcete-li plynatost zmírnit v daný moment, může pomoci také teplá koupel a masírování břicha.

 

Nástup účinku


Nástup účinku této terapie může trvat několik týdnů až měsíců a odvíjí se především od toho, jak každý jedinec k terapii přistoupí a dodržuje ji. Záleží však také na organismu jedince, neboť každý organismus je jiný a reaguje odlišně.